Wróciłem! A zemną niestety przekręty!

Wróciłem! A zemną niestety przekręty!

Miłosz potajemnie!

Sorki że mnie tak długo nie było. Doceniam bardzo wasze zmartwienie moją nieobecnością i niepostowaniem na naszym blogu ale na szczeście wszystko jest już okej. Po el clasiko bardzo się zdenerwowałem że Real Madrid przegrał i poszedłem na wagary za co nie stety dostałem szlaban. Teraz nikogo nie ma w domu więc mogę zająć się Sekretami Piłki!

Hejterzy do domu

Po znakomitym artykule mojego kolegi Błażeja otrzymaliśmy bardzo dużo nie miłych komentarzy oskarżających nas o stronniczość! Oczywiście nie zgadzam się z tym jako że nasz blog jest najbardziej obiektywnym źródłem informacji na temat piłki nożnej w Polsce a może nawet na Świecie. To nie moja wina że to Barcwelona a nie Real Madrid cały czas robi przekręty. Na przekór wam wszystkim postanowiłem ukazać katalońskich przekrętowców w dobrym świetle, pomimo tego, że na to nie zasługują.

CO BARCA ROBI BARDZO DOBRZE:

  • Świetnie przekupuje sędziów
  • Znakomicie zajmuje się finansami, bo mają dużo pieniążków na przekręty
  • Ma drugi najlepszy po santiago bernabeu stadion w Hiszpanii
  • Koleżanki mówią że ma przystojnych piłkarzy
  • Dobrze symuluje kontuzje
  • Ma nawet fajną nazwę
  • Jest w hiszpanii
  • Ma ładne kolory
  • Gra gożej od Realu
W sumie to ta Barca nie jest taka zła jak o niej mówią!

Mecz z Deprotivo La Coruńa

Dzisiaj Real gra z kolejnym nieznanym nam klubem primera diwision. Ledwo o nich słyszałem więc zapewne jak zwykle zmiecie ich z powierzchni Ziemi. Jeśli nie daj Boże Real przegra, to miejcie się na baczności, bo odkryję wszystkie przekręty. MIŁOSZ OUT.
A CO WY sądzicie o barcy??? Dajcie nam znać w komentach, na FB, twitterze i Google +

Komentarze

  1. "najbardziej obiektywnym źródłem informacji" - padłem ze śmiechu. Jako ojciec chrzestny tutejszego oddziału mafii, polecam tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za wsparcie!!!

      Usuń
    2. Nie ma za co, naprawdę mistrzowska demaskacja przekrętów moich pracodawców.

      Usuń
  2. Who do you think you are? I saw a lot. I was on many planets. I am Time Lord. But your blog exceeds all boundaries. This is the most ridiculous thing I have ever read. Are you sure you aren't the Daleks?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem po angielsku ale thenk you za cokolwkiek to miało znaczyć!

      Usuń

Prześlij komentarz